در فصل 7، به جذب - یا فرایندهایی که افراد از طریق آن به سازمانها پیوسته و از آنها جدا می شوند، می پردازیم. فصل 8 نحوه تأثیر ارتباطات بر تصمیم گیری سازمانی را بررسی می کند و فصل 9 نظریه ها و تحقیقات در مورد نقش ارتباطات در تعارض سازمانی را ارائه می دهد. سپس ، در فصل 10 ، به فرآیندهای ارتباطی و تغییر و فرایندهای رهبری که اغلب از نظر تغییر و ثبات بسیار مهم هستند ، می پردازیم. سرانجام ، در چهار فصل آخر این کتاب، به برخی از فرایندهای ارتباطات سازمانی که طی بیست تا سی سال گذشته با تغییر و تحول در محیط کار بوجود آمده است ، می پردازیم. این فرایندهای "نوظهور" در ارتباطات سازمانی قطعاً در سازمانهای گذشته وجود داشته اند ، اما تحولات فعلی در محل کار این موضوعات را به عرضه ظهور رسانده است ، و آنها به طور فزاینده ای مورد توجه هم متخصصان سازمانی و هم محققان قرار می گیرند. در فصل 11، به یک تغییر اساسی در نحوه مشاهده سازمانها و افراد موجود در آنها می پردازیم. این تغییر از فرض ناشی می شود که سازمانها همواره در تائید نقش احساسات در زندگی سازمانی "منطقی" هستند. در فصل 12، با توجه به تجارب ن و افراد با نژادهای مختلف، چالش های پیش روی مدیران در سازمان های مختلف ، درباره پدیده تنوع فرهنگی و جنسیتی در محل کار بحث می کنیم. در فصل 13 ، فن آوری ارتباطات را در محل کار و اینکه چگونه فناوری نحوه کار و تفکر در مورد کار را تغییر داده است را بررسی می کنیم. سرانجام ، در فصل 14 ، تقریباً با همان روش در نظر گرفتن روندهایی که فضای سازمان ها را تغییر می دهند ، به بحث می پردازیم.

 

 

ادامه مطلب

ترجمه مقاله سیستم سازی مراقبت پرستاری با استدلال مبتنی بر مورد و هوش مصنوعی

ترجمه تخصصی مقاله زبانشناسی اجتماعی

مقاله انگلیسی شخصیت، فضیلت و اخلاق در بین جوانان

ترجمه مقاله تامین مالی زنجیره تامین

ترجمه مقاله منافع فردی در سازمان

ترجمه مقاله اصول نگرش سازمانی

دانلود مقاله ترجمه شده مروری بر ارتباطات درون سازمانی

تغییر ,سازمانی ,ارتباطات ,پردازیم ,فرایندهای ,سازمانها ,ارتباطات سازمانی
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها